sâmbătă, 16 iunie 2012


Oliver Wendell Holmes, medic, scriitor, 1809-1894 – “Oamenii nu inceteaza sa se joace deoarece imbatranesc; ei imbatranesc pentru ca inceteaza sa se joace.”

Toate visele par imposibile pana cand le indeplineste cineva – Barry Neil Kaufman

Daca singura unealta pe care o ai este un ciocan, vezi cuie peste tot – Abraham Maslow

Educatia este cheia care deschide usa de aur a libertatii – George Washington Carver

Singurul avantaj competitiv de durata este abilitatea de a invata mai repede decat concurentii tai – Arie de Geus

Nu exista oameni prosti, doar stari proaste – Anthony Robbins

Daca tu ai un mar si eu am un mar si facem schimb de mere, atunci tu si eu vom avea in continuare un mar. Dar daca tu ai o idee si eu am o idee si le schimbam intre ele atunci fiecare dintre noi va avea doua idei – George Bernard Shaw

Secretul succesului – cazi de 7 ori; te ridici de 8 – Proverb chinez

O intrebare functioneaza pentru ca, spre deosebire de o afirmatie care iti cere sa te supui, o intrebare iti cere sa gandesti. Mintea pare sa prefere sa gandeasca, nu sa se supuna – Nancy Kline

Ori gasim un drum, ori facem unul – Hannibal

A sti ca urmeaza sa fii spanzurat dimineata te face sa te concentrezi de minune – Samuel Johnson

Cand vrei sa faci ceva cauti mijloace, cand nu vrei sa faci ceva, cauti motive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu