Ca orice capital este important ca ea sa fie cat mai mare
(cu cat mai multe nume scrise) si sa fie rulata cat mai repede.
Atunci cand pornim o astfel de afacere avem nevoie de clienti si de parteneri. Clientii cumpara produsele la pretul final (cu adaos) in timp partenerii cumpara cu reducere. In plus partenerii pot sa faca si o afacere. Pe de alta parte, cei care vor sa devina parteneri au de facut o investitie pentru a putea demara afacerea.
De fapt noi oferim o oportunitate de consum si de a face o afacere iar oamenii vor alege ceea ce doresc. De fapt asta este si pozitionarea noastra. Noi le facem o oferta si ei aleg.
Lista de Nume cuprinde 4 categorii:
1. Familie
2. Prieteni
3. Relatii Profesionale
4. Cunostinte
Cel mai bine este sa folosim o agenda /un caiet pe care sa scriem aceste liste. In caiet alocam fiecarei persoane o pagina. In antetul paginii trecem:
- un numar de ordine
- numele si prenumele
- numarul de telefon
- ocupatia
- varsta
- tipul de relatie
In felul acesta avem spatiu o pagina pentru fiecare persoana in parte, pentru a nota cand am sunat, ce a spus... Este ca si cum am avea o fisa pentru fiecare in parte.
La inceput, este bine sa organizam Lista de Nume in 2 categorii: Lista de Baza si Lista Scoala.
Lista de Baza este formata din persoanele pe care le cunoasteti si despre care credeti ca vor deveni parteneri sau clienti. Lucrati pe aceasta Lista impreuna cu Indrumatorul.
Lista Scoala este formata de persoanele pe care le cunoasteti si despre care credeti ca nu vor fi nici clienti si nici parteneri. Pe acesta Lista lucrati singuri pentru a exersa.
Pentru eficienta maxima puneti in fata Indrumatorului persoanele de pe Lista de Baza care indeplinesc toate sau cat mai multe din urmatoarele criterii:
1. oameni capabili sa ia singuri deciziile (fara a se consulta cu prietenii, cu vecinii, cu rudele...)
2. oameni cu influenta (persoane ca sunt luate drept reper de catre ceilalti si daca pornesc un proiect cei din anturaj ii urmeaza)
3. oameni educabili (indiferent de experienta lor in domeniul in care activeaza sunt constienti ca orice proiect nou presupune lucruri noi de invatat)
4. oameni care au bani sa demareze afacerea
Asta nu inseamna ca persoanele care nu se incadreaza in aceste criterii nu pot sa faca aceasta afacere. Pot si probabil ca o vor face dar abordand mai intai persoanele care corespund criteriilor de mai sus va veti recupera rapid banii investiti si apoi treceti pe profit.
E o zicala care spune "nu poti hrani pe cineva dintr-o farfurie goala". Recomandarea noastra este sa va umpleti mai intai farfuria proprie si apoi sa oferiti si celorlati!
Oferiti tuturor sansa sa faca aceasta afacere insa porniti corect.
Atunci cand pornim o astfel de afacere avem nevoie de clienti si de parteneri. Clientii cumpara produsele la pretul final (cu adaos) in timp partenerii cumpara cu reducere. In plus partenerii pot sa faca si o afacere. Pe de alta parte, cei care vor sa devina parteneri au de facut o investitie pentru a putea demara afacerea.
De fapt noi oferim o oportunitate de consum si de a face o afacere iar oamenii vor alege ceea ce doresc. De fapt asta este si pozitionarea noastra. Noi le facem o oferta si ei aleg.
Lista de Nume cuprinde 4 categorii:
1. Familie
2. Prieteni
3. Relatii Profesionale
4. Cunostinte
Cel mai bine este sa folosim o agenda /un caiet pe care sa scriem aceste liste. In caiet alocam fiecarei persoane o pagina. In antetul paginii trecem:
- un numar de ordine
- numele si prenumele
- numarul de telefon
- ocupatia
- varsta
- tipul de relatie
In felul acesta avem spatiu o pagina pentru fiecare persoana in parte, pentru a nota cand am sunat, ce a spus... Este ca si cum am avea o fisa pentru fiecare in parte.
La inceput, este bine sa organizam Lista de Nume in 2 categorii: Lista de Baza si Lista Scoala.
Lista de Baza este formata din persoanele pe care le cunoasteti si despre care credeti ca vor deveni parteneri sau clienti. Lucrati pe aceasta Lista impreuna cu Indrumatorul.
Lista Scoala este formata de persoanele pe care le cunoasteti si despre care credeti ca nu vor fi nici clienti si nici parteneri. Pe acesta Lista lucrati singuri pentru a exersa.
Pentru eficienta maxima puneti in fata Indrumatorului persoanele de pe Lista de Baza care indeplinesc toate sau cat mai multe din urmatoarele criterii:
1. oameni capabili sa ia singuri deciziile (fara a se consulta cu prietenii, cu vecinii, cu rudele...)
2. oameni cu influenta (persoane ca sunt luate drept reper de catre ceilalti si daca pornesc un proiect cei din anturaj ii urmeaza)
3. oameni educabili (indiferent de experienta lor in domeniul in care activeaza sunt constienti ca orice proiect nou presupune lucruri noi de invatat)
4. oameni care au bani sa demareze afacerea
Asta nu inseamna ca persoanele care nu se incadreaza in aceste criterii nu pot sa faca aceasta afacere. Pot si probabil ca o vor face dar abordand mai intai persoanele care corespund criteriilor de mai sus va veti recupera rapid banii investiti si apoi treceti pe profit.
E o zicala care spune "nu poti hrani pe cineva dintr-o farfurie goala". Recomandarea noastra este sa va umpleti mai intai farfuria proprie si apoi sa oferiti si celorlati!
Oferiti tuturor sansa sa faca aceasta afacere insa porniti corect.
Terminarea listei personale este un moment foarte important
in MLM. De abia de atunci iti incepi adevarata afacere.
Acesta este un lucru confuz pentru cineva la inceput.
Ideea este ca celor cunoscuti le faci, de fapt, o declaratie ca ai inceput o afacere. Asta nu inseamna cum ai spus tu ca toti te vor refuza. E greu de spus cati vor porni afacerea alaturi de tine pentru ca depinde de multi factori (uneori de anturaj, alteori de modul in care ai promovat afacerea sau produsele, s-ar putea ca unii sa fi avut experiente mai putin bune cu cineva care l-a promovat afacerea gresit, unii au auzit zvonuri, altii isi inregistraza 10 prieteni in prima luna, etc.).
Ce este important sa stii este ca cei care te cunosc, indiferent de reactia initiala, iti vor urmari evolutia in MLM. In felul asta cand vei avea succes, daca nu i-ai stresat la inceput si nu le-ai atins orgoliul in vreun fel, ei vor veni catre tine si te vor intreba: Si chiar merge chestia asta? As putea sa fac si eu niste bani in plus lunar?
Sau le poti spune chiar tu: Mie imi merge din ce in ce mai bine cu afacerea mea. Mi-ar face o mare placere sa facem bani impreuna. Hai sa ne intalnim sa-ti spun cum m-am gandit sa colaboram.
Totul tine de pozitionarea initiala. Cei mai multi oameni isi preseaza cunostintele, avand stresul ca li se termina lista de contacte.
De fapt scopurile tale in legatura cu lista de cunoscuti sunt urmatoarele:
- informare (pot sa aleaga intre statutul de consumator si statutul de partener de afacere)
- obtinerea de recomandari
Statisticile in MLM functioneaza mai bine pe piata rece.
Unii oameni intreaba: de ce sa nu incep intai cu piata rece?
Raspuns: pentru ca nu poti merge cu bicicleta cu spatele. Totul are o logica. O casa fara fundatie se poate construi, dar cine ar risca sa traiasca acolo?
Asa cum spuneam la inceput, afacerea ta incepe cand ti-ai terminat lista.
Din acest moment ai experinta in afacere sa abordezi "piata rece", bineinteles cu ajutorul si indrumarea echipei din care faci parte. Sunt multe metode si oricine e dispus sa invete va putea sa faca o afacere mare cu contacte din piata rece.
As vrea sa-ti spun cat de usor se poate extinde afacerea ta dupa ce s-a terminat lista initiala, insa aceasta este o comunitate MLM. Pe acest forum vin persoane care sunt inregistrate la diferite firme, care au planuri de compensare diferite si chiar strategii diferite. Ar fi incorect sa dau mai multe detalii tehnice pentru ca experienta mea nu se potriveste in toate cazurile (in cazul partenerilor mei - funtioneaza, insa fiecare echipa sau companie are alta abordare).
Oricum, echipa OPV a pus la dispozitie fiecarei companii de MLM (la cerere) un spatiu destinat consultantei tehnice. Singura conditie este sa fii inregistrat(a) intr-o companie pentru ca fara codul de inregistrare nu poti accesa acea sectiune. Pe de alta parte, tot ce trebuie sa stii acum este ca exista solutii si nu este motiv de ingrijorare ca iti vei termina lista initiala de contacte. Mai important pentru tine este sa vezi in ce masura rezonezi cu persoana care ti-a aratat afacerea, cu echipa ei si foarte important: studiaza planul de compensare al companiei respective.
Daca mai ai alte intrebari, te ajutam cu mare placere. Noi cand am pornit afacerea nu am avut un instrument educational ca acest forum.
De fapt, punand intrebari faci un mare serviciu tuturor oamenilor care au nevoie de informatii. Pe acest forum vei gasi persoane care doar din asta traiesc (si traiesc bine) si care activeaza in aceasta industrie de peste 10 ani.
Acesta este un lucru confuz pentru cineva la inceput.
Ideea este ca celor cunoscuti le faci, de fapt, o declaratie ca ai inceput o afacere. Asta nu inseamna cum ai spus tu ca toti te vor refuza. E greu de spus cati vor porni afacerea alaturi de tine pentru ca depinde de multi factori (uneori de anturaj, alteori de modul in care ai promovat afacerea sau produsele, s-ar putea ca unii sa fi avut experiente mai putin bune cu cineva care l-a promovat afacerea gresit, unii au auzit zvonuri, altii isi inregistraza 10 prieteni in prima luna, etc.).
Ce este important sa stii este ca cei care te cunosc, indiferent de reactia initiala, iti vor urmari evolutia in MLM. In felul asta cand vei avea succes, daca nu i-ai stresat la inceput si nu le-ai atins orgoliul in vreun fel, ei vor veni catre tine si te vor intreba: Si chiar merge chestia asta? As putea sa fac si eu niste bani in plus lunar?
Sau le poti spune chiar tu: Mie imi merge din ce in ce mai bine cu afacerea mea. Mi-ar face o mare placere sa facem bani impreuna. Hai sa ne intalnim sa-ti spun cum m-am gandit sa colaboram.
Totul tine de pozitionarea initiala. Cei mai multi oameni isi preseaza cunostintele, avand stresul ca li se termina lista de contacte.
De fapt scopurile tale in legatura cu lista de cunoscuti sunt urmatoarele:
- informare (pot sa aleaga intre statutul de consumator si statutul de partener de afacere)
- obtinerea de recomandari
Statisticile in MLM functioneaza mai bine pe piata rece.
Unii oameni intreaba: de ce sa nu incep intai cu piata rece?
Raspuns: pentru ca nu poti merge cu bicicleta cu spatele. Totul are o logica. O casa fara fundatie se poate construi, dar cine ar risca sa traiasca acolo?
Asa cum spuneam la inceput, afacerea ta incepe cand ti-ai terminat lista.
Din acest moment ai experinta in afacere sa abordezi "piata rece", bineinteles cu ajutorul si indrumarea echipei din care faci parte. Sunt multe metode si oricine e dispus sa invete va putea sa faca o afacere mare cu contacte din piata rece.
As vrea sa-ti spun cat de usor se poate extinde afacerea ta dupa ce s-a terminat lista initiala, insa aceasta este o comunitate MLM. Pe acest forum vin persoane care sunt inregistrate la diferite firme, care au planuri de compensare diferite si chiar strategii diferite. Ar fi incorect sa dau mai multe detalii tehnice pentru ca experienta mea nu se potriveste in toate cazurile (in cazul partenerilor mei - funtioneaza, insa fiecare echipa sau companie are alta abordare).
Oricum, echipa OPV a pus la dispozitie fiecarei companii de MLM (la cerere) un spatiu destinat consultantei tehnice. Singura conditie este sa fii inregistrat(a) intr-o companie pentru ca fara codul de inregistrare nu poti accesa acea sectiune. Pe de alta parte, tot ce trebuie sa stii acum este ca exista solutii si nu este motiv de ingrijorare ca iti vei termina lista initiala de contacte. Mai important pentru tine este sa vezi in ce masura rezonezi cu persoana care ti-a aratat afacerea, cu echipa ei si foarte important: studiaza planul de compensare al companiei respective.
Daca mai ai alte intrebari, te ajutam cu mare placere. Noi cand am pornit afacerea nu am avut un instrument educational ca acest forum.
De fapt, punand intrebari faci un mare serviciu tuturor oamenilor care au nevoie de informatii. Pe acest forum vei gasi persoane care doar din asta traiesc (si traiesc bine) si care activeaza in aceasta industrie de peste 10 ani.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu