sâmbătă, 31 martie 2012

GANDIRE POZITIVA


GANDIRE POZITIVA
Cum ar fi…
Sa ai casa visurilor tale, sa ai masina pe care o doresti, sa ai langa tine partenerul pe care il vrei, sa ai jobul care ti se potriveste, sa fii implinit, fericit. Cum suna asta? Hmm… cred ca toti visam la asta, nu?
Dar ce facem pentru a avea toate aceste lucruri?
Nu demult am descoperit The Secret. Secretul pentru a avea tot ceea ce-mi doresc. Am vazut cum e sa ai aceste lucruri. Am simtit toate sentimentele de implinire, fericire si bucurie. Cum putem avea tot ceea ce ne dorim? Daca ar fi atat de simplu, toti oamenii ar fi fericiti, prosperi si impliniti.
Ce trebuie sa stim – teoria
Totul se afla in noi, in puterea noastra de a crede in ceea ce ne dorim. Iar cand credem in aceste lucruri, Universul contribuie la indeplinirea dorintelor noastre: “dorinta ta este porunca pentru mine”.
Intregul proces se desfasoara in trei etape:
1. Cere. Nu neaparat in cuvinte, deoarece Universul nu aude cuvinte. Universul raspunde numai la ganduri. Deci este foarte important sa gandim si sa simtim ceea ce ne dorim.
2. Raspunsul cererii tale. In orice situatie, Universul raspunde. Toate fortele Universului vor lucra pentru a-ti indeplini cererea. Nu e nevoie sa stii cum se va petrece acel lucru, deoarece Universul se va rearanja pentru a-ti satisface dorinta.
3. Primirea a ceea ce ai cerut. Asta inseamna ca trebuie sa te afli pe aceeasi lungime de unda cu dorinta ta. Trebuie sa fim intr-o stare care sa “contina” entuziasm, bucurie, recunostinta.
Daca simtim disperare fata de obiectiv sau teama sau nemultumire, nu ne situam pe aceeasi lungime de unda cu dorinta noastra. Gandurile determina sentimentele pe care le avem, deci este foarte important sa gandim pozitiv pentru a simti bucurie, recunostinta.
Ce e de facut – practica
Sa trecem la fapte. Inainte de orice trebuie sa ne stabilim un obiectiv. De exemplu: imi doresc o casa cu gradina si piscina. Buuun, obiectivul l-am stabilit.
Urmatorul pas este sa vizualizez aceasta casa: cate camere are, cate etaje, are mansarda, cat de intinsa este curtea, gradina are flori, ce fel de flori, cat de adanca este piscina? Cea mai buna alegere ar fi sa o desenez asa cum mi-o inchipui eu. Cea de-a treia etapa este sa simt cum ar fi sa locuiesc in ea. M-as simti implinit(a), fericit(a)? Trebuie sa simt totul: siguranta pe care mi-o ofera caminul, satisfactia de a ma plimba prin gradina, racoarea pe care mi-o da piscina.
Ceea ce nu trebuie sa uit niciun moment este sa cred in visul meu. Nu am voie sa gasesc piedici de genul “nu am bani pentru acea casa” sau “nu-mi voi permite in aceasta viata sa am o astfel de casa”. Orice gand negativ pe care-l produc ma va indeparta de la scopul meu fiindca Universul se va focaliza asupra gandurilor mele, asupra mesajelor pe care eu le transmit.
Ceea ce este necesar sa fac este sa ma interesez de casa pe care o visez, sa aflu cat costa, sa vad cine o vinde. Poate nu voi primi casa imediat, dar este mai mult decat sigur ca voi gasi o modalitate de a face banii pentru a-mi cumpara casa respectiva.
Totul este in noi. Putem simti, ne putem dori, putem visa, ne putem face planuri pentru ca avem toata energia necesara pentru a ne transpune ideile in fapte.
Tot ceea ce suntem este rezultatul a ceea ce am gandit!
— Buddha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu