joi, 30 august 2012

Ce am putea spune despre liderii remarcabili? Acestia au cat mai multe din urmatoarele calitati:


1. Au un scop bine definit
Liderii exceptionali au un ideal inalt la care nu renunta cu niciun pret.
Daca ii intrebi ce anume ii motiveaza, acestia iti vor raspunde ca vor sa fie inconjurati de alti oameni de succes. Acestia vor sa ii ajute si pe ceilalti sa isi gaseasca inspiratia si sa dobandeasca succesul. In schimb, liderii care nu inspira prin nimic sunt motivati doar de succesul personal.

2. Le place sa ofere
Liderii exceptionali simt nevoia sa ofere. Planurile lor pe termen lung includ actiuni de binefacere sau de voluntariat. Liderii obisnuiti nu simt o astfel de obligatie. Singurul lor plan pe termen lung este sa se imbogateasca.

3. Sunt recunoscatori
Liderii inspirationali sunt foarte recunoscatori. Stiu ca succesul lor se datoreaza in mare parte circumstantelor. In schimb, liderii obisnuiti cred ca succesul lor se datoreaza faptului ca sunt mult mai destepti si mai buni decat restul populatiei.

4. Au principii si valori clare
Liderii exceptionali nu se dezic de principiile si valorile lor. Nu se schimba in functie de situatie, ci au convingeri clare, de la care nu se abat.

5. Sunt empatici
Liderilor exceptionali le pasa de oameni. Considera ca cei care au mai multe posibilitati ar trebui sa ii ajute pe cei mai putin norocosi. Liderilor obisnuiti nu le pasa de ceilalti. Acestia considera cei saraci stiu doar sa cerseasca de la cei mai bogati.

6. Sunt plini de energie
Liderii exceptionali reusesc sa isi inspire semenii. Acestia sunt plini de entuziasm si energie pozitiva. In schimb, liderii obisnuiti nutresc un fel de rautate fata de angajati, iar acestia ajung sa isi doreasca sa nu lucreze pentru astfel de oameni.

7. Nu sunt laudarosi
Liderii inspirationali nu se lauda singuri si nu considera ca succesul le este datorat exclusiv lor. Acestia isi lauda angajatii si multumesc echipelor care i-au ajutat sa indeplineasca obiectivul. In schimb, liderii obisnuiti se grabesc sa arate cu degetul si sa scoata in evidenta toate greselile angajatilor.

Sursa: Inc.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu