miercuri, 5 decembrie 2012

MESAJE DE MOS NICOLAE

Innoieste-ti sufletul tau bun, asa cum il stiu eu si traieste cateva momente de fericire si multumire, si uita-te in ghetute! Ai sa gasesti un gand bun de la mine. Te sarut!
In ultimii ani, Mos Nicolae a venit la mine cu dragoste si speranta. El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Tu esti unul dintre ei? L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti sufle in ureche fericirea!

La aceasta cumpana dintre ani, lasa sa treaca prin fereastra sufletului tau, magia sarbatorilor, lasa-te cuprinsa de fericire si bucurie si ramai asa pentru tot restul vietii. Fii raza mea de soare si lumineaza-mi aceasta trecere, vino cu mine in lumea dragostei fara sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu